Bolero, 20. Yılında Yenilikçi Bir Dönüşüm Gerçekleştiriyor

Bolero, 20. kuruluş yılını yeni marka vizyonu ve yatırımlarıyla kutluyor. Şirket, iç giyim ve ev giyim kategorilerinde büyümeye devam ediyor.

Bolero, Türkiye tekstil sektörünün köklü markalarından biri olarak 20. kuruluş yılını yeni marka vizyonu ve yatırımlarıyla kutluyor. 2005 yılında çorap üretimiyle başladığı yolculuğunu, iç giyim ve ev giyim kategorilerinde de genişleterek sürdürüyor.

Bolero Yönetim Kurulu Başkanı Nazif Çelebi, markanın 20. yıl lansmanında yaptığı konuşmada, “Comfort Bodybuild” söylemiyle sadece bir marka yenilenmesine değil, aynı zamanda vizyonel bir dönüşüm sürecine girdiklerini vurguladı. Bu değişimin, değerleri ve geleceğe dair umutları yansıtan güçlü bir adım olduğunu belirtti.

Çelebi, Bolero’nun üretim kültürünü teknolojiyle güçlendirdiklerini ifade ederek, otomasyon sistemleriyle üretim verimliliğini artırdıklarını söyledi. Şirketin yüzde 100 yerli sermaye ile büyüdüğünü ve kendi kaynaklarıyla istikrarlı bir şekilde devam ettiğini belirtti.

Bolero, yılda 70 milyon çift çorap ve iç giyim üretimiyle sektörün öncü firmaları arasında yer alıyor. Çevresel sürdürülebilirlik alanında da öncülük eden Bolero, İstanbul’daki tesisinde güneş enerjisi santrali kurarak elektrik ihtiyacının yüzde 55’ini yenilenebilir enerjiyle karşılıyor.

2026 yılında bu oranı yüzde 80’e çıkarmayı hedeflediklerini ifade eden Çelebi, 2025 yılı için 95 milyon TL, 2026 yılı için ise 126 milyon TL yatırım bütçesi planladıklarını açıkladı. Şirket, Anadolu’da yeni bir üretim tesisi kurarak istihdamı artırmayı ve üretim kapasitesini güçlendirmeyi amaçlıyor.

Bolero’nun ürünleri, halihazırda 40’tan fazla ülkede satışa sunuluyor ve bu sayıyı 2026 itibarıyla 50’nin üzerine çıkarmayı hedefliyor. Çelebi, “Made in Turkey” etiketinin kendileri için bir tercih değil, bir katma değer olduğunu vurguladı.

Bolero, fason üretime mesafeli duruşuyla dikkat çekiyor. Yeni dönem stratejisinde hedef, hacimsel büyümeden çok marka değerini artırmak. “Bolero Comfort” alt markasıyla global pazarda marka algısını güçlendirerek ihracatta %15’lik büyümeyi nitelikli marka değeriyle sağlamayı planlıyor.

Çelebi, Türkiye’de lider, globalde ilham veren bir marka olma hayalini dile getirerek, Bolero’nun bu yolculuğunun Türk tekstil sektörünün üretim ve markalaşma gücünün yeni bir yansıması olacağını ifade etti.

Başa dön tuşu