Passo ile Etkinlik Deneyiminde Yenilikler Başlıyor

Aktif Bank’ın Passo platformu, etkinlik deneyimini zenginleştiren yeni özelliklerle güncellendi. Kullanıcılar, bilet almanın ötesinde birçok hizmete ulaşabilecek.
Türkiye’nin özel sermayeli yatırım bankası Aktif Bank tarafından geliştirilen Passo, önemli bir güncelleme ile yeni özellikler sunmaya başladı. 12 milyondan fazla kullanıcısı ile etkinlik ve spor dünyasına hizmet veren Passo, e-ticaret alanında da yeni hizmetler ekleyerek kullanıcı deneyimini artırmayı amaçlıyor.
Aktif Bank Genel Müdürü Ayşegül Adaca Oğan, Passo’nun 11 yıllık yolculuğunda kültür, sanat ve eğlence alanlarında dijitalleşmenin öncüsü olduğunu belirtti. Oğan, yeni güncellemelerle birlikte Passo’nun daha kapsamlı bir yapı kazandığını ifade etti.
Passo Genel Müdürü Atıl Aykar, platformun 75 şehirde 800’den fazla organizatörle iş birliği yaptığını ve kullanıcıların sadece bilet almakla kalmayıp, etkinlik deneyimini tamamlayacak ürünleri de satın alabileceklerini vurguladı. Passo Dükkan üzerinden, kullanıcılar maç bileti alırken takım forması veya konser bileti alırken yemek indirimleri gibi ek hizmetlere ulaşabiliyor.
Aykar, ayrıca kullanıcıların etkinlik biletlerini 24 saat öncesine kadar iptal edebileceği ‘Keyfe Keder Bilet İade Güvencesi’ uygulamasını da duyurdu. Gelecek dönemde NFT biletler, sadakat programları ve kişiselleştirilmiş teklifler gibi yeniliklerin de platformda yer alacağı belirtildi.
Passo, kültür, sanat, spor ve eğlenceyi tek çatı altında toplayarak, kullanıcıların günlük yaşamlarını zenginleştirmeyi hedefliyor. Marka, yeni lansman kampanyasında “Passo ile hayat rutinden çıktı” ifadesiyle bu hedefini vurguluyor.