Ülker, 2025’in İlk 9 Ayında 80,9 Milyar TL Ciro Elde Etti

Ülker Bisküvi, 2025 yılının ilk dokuz ayında 80,9 milyar TL ciro elde ettiğini açıkladı. Şirket, bu dönemde yüzde 17,8 FAVÖK marjı kaydetti.
Ülker Bisküvi, Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamada, 2025 yılının ilk dokuz ayını 80,9 milyar TL ciroyla tamamladığını bildirdi. Şirket, aynı dönemde yüzde 17,8 FAVÖK marjı elde ederek gıda sektöründeki güçlü performansını sürdürdü.
Ülker CEO’su Özgür Kölükfakı, şirketin insan odaklı, sürdürülebilir ve rekabetçi büyüme hedefleriyle istikrarlı bir şekilde yoluna devam ettiğini belirtti. Kölükfakı, “Gelişmeleri ve trendleri yakından izleyip hızlı aksiyon alabilmek, en önemli gücümüz. Türkiye’de sektör lideriyiz ve bu liderliği yenilikçi, tüketici odaklı yaklaşımımızla koruyoruz. Suudi Arabistan ve Mısır’da da bisküvi pazarında liderliğimizi sürdürüyoruz” dedi.
İnovasyonun Ülker’in başarısında belirleyici unsur olduğunu vurgulayan Kölükfakı, “Saklıköy Tarlada Zenginleştirilmiş Tahıllı, Hanımeller Sütlü Çikolatalı Kurabiye, Ülker Çikolata Dolu, Dido Nut Sütlü Çikolatalı Fındıklı ve Dankek Rulo Pasta Muzlu gibi ürünlerimiz tüketicilerle buluştu. Ayrıca, fındıklı dolgusu, çıtır kadayıfı ve baklava parçacıklarıyla hazırlanan sütlü çikolatalı tabletimiz Ülker Çikolata İstanbul, büyük beğeni kazandı” dedi.
Kölükfakı, AR-GE ve dijitalleşme yatırımları sayesinde tüketici beklentilerine uygun yeni ürün ve hizmetler geliştirmeye devam ettiklerini ifade etti.
Ülker’in finansal yapısını güçlendiren bir gelişmeye de değinen Kölükfakı, 2023 yılında alınan 3 yıl vadeli 250 milyon dolarlık sendikasyon kredisinin refinansmanı amacıyla 5 yıl vadeli, vadede anapara ödemeli yeni bir sendikasyon kredisi anlaşması imzaladıklarını açıkladı. “Bu anlaşma, son beş yılda özel bir şirket tarafından alınan ilk uzun vadeli sendikasyon kredisi olma özelliğini taşıyor” diyen Kölükfakı, söz konusu finansmanın Ülker’in istikrarlı büyüme stratejisinin ve uluslararası finans kuruluşlarıyla olan güçlü ilişkisinin bir göstergesi olduğunu ifade etti.
Ülker’in sürdürülebilirlik yaklaşımının merkezinde “israfsız şirket kültürü” bulunduğunu belirten Kölükfakı, 2014 yılından bu yana uzun vadeli hedefler doğrultusunda çalışmalar yürüttüklerini söyledi. “Yönetim yapımızı sürekli geliştiriyor, risklere karşı dayanıklılığımızı artırıyoruz. 2024 Sürdürülebilirlik Raporumuzun yanında, ilk kez Türkiye Sürdürülebilirlik Raporlama Standartları (TSRS) doğrultusunda hazırlanan uyum raporumuzu da yayımladık. Raporda, iklim değişikliğiyle ilgili risk ve fırsatlarımızı İklimle Bağlantılı Finansal Beyan Görev Gücü (TCFD) önerileri çerçevesinde paylaştık” dedi. Kölükfakı, Ülker’in hem finansal hem çevresel sürdürülebilirlikte örnek bir marka olarak büyümeye devam edeceğini vurguladı.